FAQ

Ik vulde het bestelformulier in maar kreeg geen bevestigingsmail.

Het zou kunnen dat deze mail in uw spam terecht kwam. De afzender is “koor.lagioia”. Een andere mogelijkheid is dat u op het einde van uw bestelling niet op “verzonden” heeft geklikt.

Als u de bevestigingsmail niet ontvangt, contacteer ons dan zeker via la.gioia@hotmail.com.

Ik betaalde voor mijn tickets, maar kreeg nog geen betaalbevestiging.

Wij kijken zo snel mogelijk de betalingen na en sturen de bevestigingen uit. Mocht u na 7 dagen nog steeds geen bevestiging ontvangen hebben, mag u ons gerust contacteren.

Zullen mijn tickets dan klaarliggen aan de deur?

Ja, als u een betaalbevestiging hebt gekregen zal het juiste aantal tickets klaarliggen aan de kassa op de naam waarop u gereserveerd hebt.

Hoe moet ik betalen voor mijn tickets?

Als u het formulier invult kunt u meteen betalen via het rekeningnummer of met de QR-code. Dezelfde informatie vindt u ook terug op deze pagina: https://koorlagioia.be/betaling-tickets-queen/

Het rekeningnummer van Koor La Gioia is BE47 7410 1413 5380.

Vul ook de correcte mededeling in, dat maakt dat wij de boekingen sneller kunnen terugvinden en bevestigen.

De mededeling is “Tickets <18/19/20> Maart <Voornaam> <Naam>”. (Vul hier de correcte datum en uw eigen naam en voornaam in.)

Waar vind ik de totale prijs van mijn tickets?

In de overzichtsmail ziet u de totale prijs van het aantal tickets dat u besteld heeft. De totale prijs is de som van de prijzen voor de tickets voor volwassenen en de tickets voor jongeren.

Hoeveel kosten de tickets?

Voor volwassenen (ouder dan 25 jaar) kosten de tickets 20 euro per persoon. Voor jongeren (25 jaar of jonger) is dit 17 euro.

Ik heb mijn tickets niet op tijd betaald. Daardoor zijn mijn tickets geannuleerd.

U kunt opnieuw tickets kopen via deze site, zolang er nog vrije plaatsen zijn.

Ik heb een hoogrisicocontact of test positief en kan daardoor niet naar het concert komen. Wordt mijn ticket terugbetaald?

Wij betalen uw ticket niet terug als u door omstandigheden niet naar het concert kunt komen. We vragen dan om uw ticket zelf te proberen doorverkopen. Wel garanderen we dat we de tickets terugbetalen als we het concert zouden moeten annuleren.

Wat met de coronamaatregelen? Wat als het concert niet kan doorgaan?

We kunnen helaas geen terugbetaling van tickets voorzien voor individuele tickethouders die er om persoonlijke reden niet kunnen bij zijn. Tickets kunnen wel doorgegeven worden (in dat geval vragen we om een mailtje te sturen naar la.gioia@hotmail.com zodat we de tickets onder de juiste naam kunnen klaarleggen aan het onthaal).
Mocht de voorstelling geannuleerd moeten worden van onze kant uit (of door beslissingen van de overheden), worden de tickets uiteraard wél terugbetaald. Maar we hopen allemaal samen dat dat niet nodig zal zijn!

Ik kan geen plaats kiezen in de zaal?

Dat klopt.

Maar: om drukte aan het onthaal te mijden en om ervoor te zorgen dat niemand zich zorgen moet maken dat er geen plaats zou zijn om met vrienden/familie bij elkaar te zitten, zullen we op basis van de inschrijvingen plaatsen toekennen in de zaal.
Je krijgt dus – bij je aankomst in de zaal – aan het onthaal jouw specifieke stoel(en) aangewezen. Tickets die in eenzelfde bestelling gereserveerd worden, worden samen in de zaal geplaatst. We proberen de volgorde van de bestellingen te volgen om de extreem goede en de zeer goede zitplaatsen in die volgorde in te vullen. Wacht dus niet te lang om uw tickets te bestellen.

Wees gerust, waar u ook in de zaal zit, het wordt een feestje!